piątek, 13 grudnia 2013

Recenzja kremu LA ROCHE-POSAY Effaclar DUO- ratunek dla mojej skóry!

Cześć!
Właśnie kończę moje pierwsze opakowanie kremu Effaclar DUO firmy LA ROCHE-POSAY i chcę podzielić się z Wami moją opinią o nim.
Cena tego kremu to około 40zł - polecam apteki internetowe.
Pojemność 40ml, ważność po otwarciu 12 miesięcy.
Krem przychodzi do nas w małej, zgrabnej tubce z małym, precyzyjnym aplikatorem.


Krem posiada 4 składniki aktywne działając na dwa główne objawy trądziku:
- zmiany zapalne (krostki i grudki): niacynamid i pirokton olaminy, aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych,
- zaskórniki: połączenie LHA z kwasem linolowym, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z LA ROCHE-POSAY o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.


Konsystencja tego kremu jest trochę lejąca, wodnista, w postaci żelu. Jednak wystarczy bardzo mała ilość kremu aby pokryć całą twarz. Jest bardzo wydajny, szybko się wchłania, można spokojnie na niego nakładać makijaż.


Producent ostrzegał, że na początku stan naszej skóry może się pogorszyć, jednak u mnie nic takiego się nie zadziało. 
Podczas pierwszego tygodnia stosowałam krem 2 razy dziennie: rano i wieczorem. Efekty działania były zauważalne dosłownie po trzech dniach. Z mojej skóry zniknęło większość czerwonych pryszczy i grudek.
Później nakładałam krem już tylko na dzień, pod makijaż, a na noc stosowałam coś bardziej nawilżającego.
Krem idealnie matowi moją cerę, dzięki niemu skóra nie błyszczy się po paru godzinach i nie muszę poprawiać makijażu.
Aktualnie nadal stosuje krem tylko na dzień i jestem bardzo zadowolona. Ewentualnie na noc nakładam krem punktowo, jeśli wyskoczy mi jakaś niespodzianka.
Moja buzia wygląda ładnie i zdrowo. Jest to pierwszy krem, który naprawdę zadziałał na moją cerę.


Jedyną rzeczą z którą nie poradził sobie ten krem to zaskórniki. Może trochę się zmniejszyły, lecz nadal są widoczne. Jednak cudów nie oczekuję po produkcie za 40zł, bo wiem, że zaskórniki bardzo trudno zwalczyć.

Z całego serca mogę polecić ten krem dziewczynom i chłopakom, którzy borykają się z problemem trądziku. Jest warty wypróbowania, bo z tego co czytałam dobrze działa na większość osób.

Podsumowując
na plus:
- wydajność
- cudowne działanie na skórę
- szybko się wchłania
- nadaje się pod makijaż
na minus:
- nie pomógł na zaskórniki
- słabo nawilża
- cena??
Moja ocena 5+ / 6

Używałyście tego kremu? Działa pozytywnie na Waszą cerę? Czekam na komentarze! :)

Jowi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz