sobota, 4 stycznia 2014

Uriage, Eau Thermale d'Uriage - WODA TERMALNA

Hej!
Chciałam Wam dziś przedstawić produkt, który naprawdę podbił moje serce!
Od jakiegoś roku używam wody termalnej, najpierw była to VICHY, później LA ROCHE-POSAY, a od listopada używam wody URIAGE i to właśnie ona spisuje się najlepiej.
Cena tej wody to ok 20zł za 150ml, ja kupiłam ją na promocji -40% w Super-Pharm i zapłaciłam tylko 11,99, więc wzięłam od razu dwie butelki ;)

Informacje z ulotki:
"Woda termalna pochodząca z alpejskich źródeł, bogata w oligoelementy i sole mineralne                         (11 000mg/l). Naturalnie izotoniczna, dzięki czemu nie wymaga osuszania po aplikacji. Idealna do codziennej pielęgnacji (od 6 miesiąca życia), dla każdego rodzaju skóry, nawet dla skóry bardzo wrażliwej. Wyjątkowy skład mineralny sprawia, że Woda Termalna Uriage łagodzi, koi, regeneruje skórę, działa antyrodnikowo i nawilża. Dodaje skórze blasku i witalności. Produkowana w sterylnych warunkach i pakowana u źródła zachowuje naturalne właściwości i pH.
Wskazania: Dzięki unikalnemu składowi preparat przynosi ulgę w wypadku: zaczerwienień, podrażnień typu pieluszkowe zapalenie skóry, podrażnienia słoneczne, zapalenia skóry po goleniu itp.
Sposób użyciaRozpylić na skórę, pozostawić do wyschnięcia, nie wycierać."



URIAGE - woda termalna

Bardzo podoba mi się w tej wodzie to, że nie trzeba jej osuszać. Używając innych wód często o tym zapominałam i zamiast nawilżyć moją buzię to wysuszały ją. 
Woda ma bardzo szerokie zastosowanie. Używam ją rano jako tonik, do zwilżania maseczek glinkowych, do odświeżenia się w upalny dzień, lub gdy mam podrażnioną skórę od słońca lub od innych kosmetyków, także po depilacji na nogi.
Często zwilżam ją pędzel, którym później nakładam podkład, dzięki temu włosie nie wpija podkładu.
Czasami na zakończenie makijażu psikam troszkę na buzię, dzięki temu makijaż lepiej stapia się ze skórą i wygląda naturalnie.
Woda ma świetny rozpylacz, psika bardzo delikatną, gęstą mgiełką.


Jest to naprawdę świetny kosmetyk i myślę, że każdy powinien przetestować tą wodę. Podobno bardzo dobrze działa też na podrażnioną skórę niemowląt i dzieci.

Podsumowując 
na plus:
- działanie (łagodzi, nawilża, koi)
- nie trzeba jej osuszać
- dostępność (apteki)
- wydajna
- atomizer, który daje bardzo delikatną mgiełkę
na minus:
- cena?
Ogólna ocena: 6/6

Jeśli też używałyście tej wody podzielcie się swoją opinią! Może macie jeszcze inne zastosowanie?

Jowi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz